سریال های انگلیسی برای تقویت زبان مدیران

8- سریال علوم‌ غریبه (FRINGE)

فرینج یک سریال علمی-تخیلی آمریکایی است. دو قسمت اول این سریال پرخرج‌ترین قسمت‌ سریال‌های تاریخ سریال‌سازی هستند. این سریال نامزد بیش از 40 جایزه شده‌است. نقش اصلی این سریال یک مامور اف‌بی‌آی است که در بخش سری این اداره موظف است معماهای جنایی مربوط به مسائل فراطبیعی را بررسی کند و به ثبت سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی بپردازد. او در این راه از یک نابغه علمی با اختلالات روانی کمک می ‌گیرد. این مامور اف‌بی‌آی پس از مدتی متوجه می‌شود همه جنایات انجام شده با یک نخ باریک به یکدیگر مربوط هستند. در تلاش برای یافتن این نخ نامرئی متوجه می‌شود دشمنی میان این جهان و جهان موازی باعث بسیاری از این جنایات است. از آن‌جا که نقش‌های اصلی این سریال را بازیگران استرالیایی و کانادایی ایفا می‌کنند، می‌توانید با تماشای این سریال لهجه استرالیایی و لهجه کانادایی خود را تقویت کنید. این سریال در 5 فصل پخش شده‌است. این سریال انگلیسی برای تقویت زبان شما را با مسائل فراطبیعی و نظریه جهان های موازی آشنا می کند.

علوم غریبه در IMDB

9- سریال خانه پوشالی (HOUSE Of CARDS)

خانه پوشالی یک سریال سیاسی آمریکایی در 65 قسمت است. این سریال برگرفته از یک سریال بریتانیایی با ترجمه دقیق همین نام و نیز رمانی با همین نام نوشته مایکل دابز است. تا کنون 5 فصل از این سریال که به رقابت‌های سیاسی آمریکا می‌پردازد، پخش شده‌است. از نکته‌های جالب این سریال می‌توان به تفاوت مترجم فارسی به انگلیسی در هر قسمت از سریال اشاره کرد. این سریال انگلیسی برای تقویت زبان شما را با اصطلاحات سیاسی نیز آشنا می کند.

خانه پوشالی در IMDB

با تماشای این سریال ها می توانیم زبان انگلیسی خود را تقویت کنیم. شما هم سریال های مفیدی که برای تقویت زبان انگلیسی می شناسید معرفی کنید. البته فقط تماشا کردن فیلم یا سریال به تقویت زبان کمک نمی کند. بلکه باید بدانیدچگونه دیدن فیلم و سریال به تقویت زبان انگلیسی کمک می کندآقای مترجم در راه یادگیری زبان انگلیسی همراه شماست.

سریال های انگلیسی برای تقویت زبان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.